"Gergő se akárki, REGŐ meg a királyfi!"

2021. január 09. 17:53 - Plota

A szülinapom

E/1: Regő

Már majdnem 9 hónapja vagyok bezárva egy közepes méretű lufinyi helyre. Oké, ebből vagy 8,5 hónapot aludtam kb (tudjátok, szépítő alvás), de már akkor is uncsi. Apáék mindig azt mondogatták, hogy csak 2021-ben jöjjek, ezt már egy héttel túl is teljesítettem, szerintem egy szavuk sem lehet! Az utóbbi pár napban elég fura hangokat hallottam, biztos valami felújítás, de remélem a lakosztályom már készen áll a fogadásomra... Anya a szokásos időpontban vesz egy forró fürdőt, kezd kicsit melegem lenni itt bent, nem is kapok levegőt! Ja, még nem is kell vennem.... Na mindegy, itt az ideje egy kis változatosságnak. Hol is van a START gomb? Ja, hogy itt a bal mutatóujjamnál? Nyomjuk is meg, nézzük mi történik... Na, semmi extra, lehet hogy elromlott. Bár anyának gyorsabban kezdett dobogni a szíve! Hmm, ez jó, ez tetszik! De várjunk csak... Mit jelenthet az a mondat, hogy "Ilyen hajjal nem megyek sehova!" ? És most még egy tusolás? Hahóóó, az előbb már tusoltál egyszer...! Na mindegy, nem hallja... Úgy érzésre olyan hajnali 1 körül lehet, nagy a sietség, pedig ilyenkor már aludni szoktak... És egy ismerős hang! Igen, ez egész biztosan az autó lesz. Juhú, megyünk valahova! Micsoda? Kórház? Jó lesz ez nekem? Ajj, de a motorzúgásra megint úgy elálmosodtam... Áááááhh, pihenek egy picit... 

Hogy MICSODA? Tényleg itt kellett maradni a kórházban? Nem engedtek haza? És miért van ilyen hideg? Hova lett a kis vizecském körülöttem? Hahóóó, nem, állj, stop, vissza az egész! Csak vicceltem! Nem lehet? Aaaaaaa..... Nem baj, biztosan mindjárt jön apa is... Nem jön? Ki az a Covid, és miért az ő hibája? Ja tényleg, meg apának ma vizsgája is van pont. Nem tudom mi az a vizsga, de szegény apa, biztosan keveset aludt... Aludt egyáltalán? Jól van, semmi baj, akkor már csak a doktorbácsimat akarom... Mi? Mi a manó az az új egészségügyi törvény? Én már semmit nem értek...

Húú, egyre huzatosabb itt bent, kezdek nagyon fázni. És mi ez a lökdösés? Legalább jó a ritmusa. Áááh, és ismét egy meleg zuhany, ezt már szeretem, ez jó ötlet volt! De várjunk csak, most hova ez a rohanás? Valami történik! Hú, egy nagy lökés, mintha kintebb csúsztam volna! Hú, még egy! Már kint is vagyok! De mi ez a nagy fény?!

"OÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://regourfi.blog.hu/api/trackback/id/tr716396420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Gergő se akárki, REGŐ meg a királyfi!"
süti beállítások módosítása